onsdag 2 september 2009

Oj!

Här sitter man och tror att man har en blogg som ingen människa läser. Och så visar det sig att det finns en massa människor därute som bryr sig om vad vi har för oss, eller det visste jag ju att det gör, men som bryr sig + vill läsa bloggen.

Vi väntar på att få bredband installerat, och så har min älskade MacBook varit på konstgjord andning ett tag, men nu verkar det lösa sig även på teknikfronten. Sitter just nu med en mega-backup på time machine, och när den är klar så kan jag nästan börja leva igen. Min hårddisk har varit så full att jag varken kunnat ladda ner fler bilder i datorn (= inte kunnat fota då alla minneskort är fulla hemska tanke) eller ens kunnat bränna ner på skivor för det har inte ens funnits minne nog att laborera. Men nu har jag två externa hårddiskar och nytt minne i datorn.

Festligt inlägg, eller hur?

Inga kommentarer: