lördag 19 september 2009

Hamnade lite snett

Det var såklart varken planerat eller meningen, men jag har råkat hamna på akuten sedan sist. Inget allvarligt visade det sig, men ett tag var det en misstänkt hjärtinfarkt eller i bästa fall en propp i lungan. Efter många provtagningar stannade diagnosen på en helt ofarlig inflammation i musklerna på vänster sida kroppen både fram och bak, och detta orsakade det tryck som jag kände över hjärtat. Jag vilar således ut i helgen och laddar upp inför måndagens mammografi. Rafflande, eller hur?

5 kommentarer:

JaCal sa...

Gumman - oj oj - du måste ta hand om dig och andas lungt och långsamt. Tryck över hjärtat är otäckt. Du måste ha varit så rädd på akuten... Tänker på dig massor!

Anna sa...

oj vad otäckt. Du måste ta hand om dig.

Solrosfrö sa...

Men inte DET också!Nu får det väl ta och lugna ner sig en smula kan man tycka... Kram!

TinTin sa...

Litet för rafflade, vännen... Kram!

Sofia sa...

Alla: Ja, nu är det lite för mycket på en gång. Men bara jag överlever morgondagen tänker jag vara frisk tills jag är åttio. Minst. KRAM