fredag 4 september 2009

Glöggen heter Blossa!


Ni som känner mig väl vet att jag dyrkar julen och i princip allt som hör julen till. Jag gillar till och med stressen. Och äntligen, Äntligen, ska vi få fira jul i Sverige! Nyper mig i armen varje dag. Idag har jag förbokat årets glögg från Blossa. Tyvärr har jag ju aldrig tidigare kunnat smaka på deras årgångsglöggar, men nu så är den alltså förbeställd. Tyvärr lyckas vi flytta hem ett år då smaken är clementin. Låter inte så upphetsande i mina öron, men nu är det själva känslan av att få vara med som jag är ute efter. Man kunde även boka ett paket med tre av de mest populära årgångarna så det gjorde jag ju såklart. Boka själva här!


3 kommentarer:

MrsW sa...

Åh vad jag blir avundsjuk...
NJUUUUT!

P.S Clementin tycker jag låter rätt gott..?

Anna sa...

Säger som MrsW att det låter ganska gott med clementin! Ska till Sverige en helg i oktober så jag hoppas kunna handla glögg då! anna uk

Sofia sa...

MrsW: Åh, jag ska njuta lite åt dig, lovar.
Anna: Hade hellre sett blåbär eller lingon eller annat traditionellt, clementin kan lätt smaka konstgjort tänker jag. Hoppas jag har fel.