måndag 20 april 2009

Veckans

Måndagen den 20 april
Viktstatus: 13.9 (+1.3kg)
Kvar till delmål 1:  3.9 kg 
Kvar till delmål 2: 10.9 kg
Veckans motion: Nada
Jag råkade: Resa bort, fira påsk, äta flera gånger på restaurang, tillbringa flera dagar hos svärmor vars ord är lag och vars mat man äter upp utan att knysta, massa pasta, bröd, vin, glass och en del godis. Så +1.3kg är vad jag förtjänar. Minst.

Men ändå. FAN så trött jag är på detta! Har hållit på och jojjat upp och ner hela tiden efter jul känns det som. Innan jag ger upp helt har jag utmanat mig själv - nu ska jag skaka av mig i alla fall fem kilo till innan vi åker hem. I maj är det jag som köper träningskort. 

2 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag VET precis vad du menar. Jag känner mig som en jojo...

Sofia sa...

Fröet: Inget sött förän vi ses och fikar på Rackstadmuseet, OK?!