onsdag 1 april 2009

Inget aprilskämt

Mitt i all stress och packning igår så fick pappa en kraftig yrselattack. Vi övriga skulle ha rest till Guatemala för någon timme sedan, det vill säga 04.00, men då hela eftermiddagen igår spenderades på Baptist-sjukhuset med undersökningar och hjärnröntgen, så vågade jag inte resa. Morfar skulle ha stannat hemma med Alvar över påsken för att det skulle vara lugnast för alla, men nu kom saken i ett annat läge.

Nämligen följande: Ronalth, Nils och Camilo befinner sig på flygplatsen. Morfar vilar och ska vidare på undersökningar under dagen. Alvar sover lyckligt ovetande om allt bestyr. Och jag googlar på yrsel och måste bestämma mig för att a) strunta i Guatemala eller b) boka om resan till en annan dag. 

Godmorgon?

2 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Fy då. Hoppas han piggar på sig snabbt. Kanske skönast att stanna hemma med pappa och Alvar? Kram!

Sofia sa...

Fröet: Ja vi hoppas det blir bättre. Tyvärr måste jag åka och hämta de andra barnen förr eller senare... Komplicerat var bara förnamnet.