söndag 5 april 2009

Glad påsk?!

Idag har jag haft en otroligt asocial och introvert dag, antar att det var välbehövligt. Här kommer en kort uppdatering samt lite om vad veckan har att bjuda på: 

*Pappa är piggare, men säger själv att yrseln är konstant. Dock är han bra mycket rörligare i nacken efter endast två terapitillfällen så det verkar ju gå åt rätt håll i alla fall.

*Imorgon bitti ska vi på en tomografi - vad nu det heter på svenska - av ryggraden, sedan tänkte jag försöka få massage för nu ser jag ut som en murkla, och på kvällen har pappa ny tid på terapin samt att jag har tid hos en ryggdoktor.

*Dessutom ska jag hinna packa samt maila min "chef" om att jag tänker dra igång en rättsprocess mot henne om jag inte har en check innan den 1/5.

*På tisdag natt/morgon åker vi till Guatemala, där R. redan är med Nils och Camilo. Jag tar med mig Alvar så morfar får vila ordentligt. Har fixat "nanny" åt honom samt en god vän, som är läkare själv, som ska följa med honom på en magnertresonans på tisdag samt all hans terapi.

*Vi stannar i Guatemala över påsken, antagligen helt utan dator, men jag har lagt upp tidsinställda inlägg så här händer det lite saker i alla fall. Vi är åter här tisdagen efter påsk.

*Just det. Vet inte om jag skrivit om det här, men jag fick en bedövning hos tandläkaren i tisdags som inte gick bort, utan snarare fortplantade sig till vänster ben och arm - superskumt. Men nu verkar det ha gått över. I förrgår var det hemskt, igår endast myror och domningar i benet, och idag inte en krypning någonstans. Men frågan är ju om jag vågar gå till tandläkaren igen?

Inga kommentarer: