söndag 19 april 2009

När min heligaste morgonvana ändå är bruten

ja, det är kaffet jag syftar på, så frångår jag traditionen att lyssna på Godmorgon Världen på denna söndag förmiddag. Programmet ligger ju där i 30 dagar, eller för alltid i din iPod om du bara lyckas med konststycket att få den nyaste versionen av iTunes att läsa ditt iTunesbibliotek som skapades med den förra versionen, och de pratar ju inte med varandra för det vore ju bara för smidigt. Nu kom jag ifrån ämnet känner jag. I alla fall, trots att jag kan lyssna på Godmorgon Världen när jag vill så gör jag alltid det på söndagar. Men om jag inte får gott kaffe till så känns det fel. Så idag skiter vi i traditionerna och dansar disco på altanen till alla melodifestivalskivor som mormor har skickat på senaste tiden. 

Hallå hela pressen, liksom. Vad är väl två timmars omvärldsanalys jämfört med det?

Inga kommentarer: