lördag 30 maj 2009

Nu är det slut på det roliga

Nej, inte riktigt. Det är ju nu det roliga börjar. Mindre än 100 timmar kvar tills vi åker.

Men. Om några timmar landar svärföräldrarna. Det är dessutom, utöver att vi har dem här på besök, en hel del som ska fixas de sista dagarna; väskor som ska packas, folk som ska sägas hejdå till, presenter som ska köpas, onda ryggar som ska masseras, tänder som ska lagas och så är det ju vanlig vardag också inte att förglömma.

Men det innebär att jag antagligen inte kommer ha tid att blogga. Jag har gjort ett antal tidsinställda inlägg, så lite liv och rörelse kommer det att vara här i alla fall. Men tänka sig att det faktiskt finns en liten chans att nästa gång jag på riktigt har tid att sitta ner och skriva, så befinner jag mig i Stockholm. Eller i Värmland. Tanken svindlar!

Tack till alla er som läser här, oavsett om ni bara smyger runt eller om ni kommenterar. Jag har förstått av min räknare att det faktiskt är ganska många som kikar in här och det är jättekul.

Inga kommentarer: