söndag 17 maj 2009

Houston we have a problem

I fem år har jag funderat på vad vi ska ha för dynor i utemöbeln hemma. Vi har hittills kört med massa kuddar, men det blir inte bra. Kollar runt lite på nätet men kan verkligen inte bestämma mig. Enfärgat? Kanske enklast, men vilken färg i så fall? Blått? Rött? Grönt? Pastell? Svart/vitt? Grafiskt? Marint? Rutigt och lantligt? 

Vill inte att det ska bli för kioskigt och puttinuttigt, samtidigt som vi ju snackar en sekelskiftesgård på landet. Så för modernt går också bort. Ibland är det märkligt vilka proportioner en del frågor kan få. Gillar stämningen i bilderna nedan, så skulle jag kunna tänka mig. Eller blir det bara för mycket? Randigt? Blommigt? Rutigt? Njaaaaa.... Och så fortsätter det i huvudet. Runt, runt i cirklar.
Bilder från Åhléns och Leila Lindholm

2 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Jag ska fota våran uteplats som jag köpte nya dynor och kuddar till i helgen, från Åhléns. Jag valde de randiga som ligger överst i traven ;-)

Sofia sa...

Fröet: Ah, ska kolla in hos dig