onsdag 27 maj 2009

Fick en gammal bild av en vän

Väckte många minnen. Foto: Jukka Tilli

7 kommentarer:

Lillie plein damour sa...

Jag förstâr att det väckte mânga minnen, vilken fin bild.
Skickar en blâ nespresso och en bit kaka. Kram

Maria sa...

Vilket härligt kort!

Anonym sa...

Väcker många minnen - hos mig med. Hoppas att få plantera något av den känslan hos barnen i augusti. Ni kan inte följa med i år förstår jag - men kanske nästa eller nästa?

Moonbeam sa...

Oj vilken vacker bild! Och japp, vi ar i Peru, har varit har sen 13/5 och just nu befinner vi oss i Mancora. Vi aker hem den 11/6, sa det ar inte langt kvar :(
Och nej, det ar inte ditt fel att Alvar slog sig och du ska inte ha daligt samvete for det! Barn ramlar och slar sig, det hor till barndomen.
Svettig, brand, varm kram!

TinTin sa...

Vad kul att få sådana gamla bilder. Jag undrar om det är någon som ens har några bilder av mig?
Får bli en överraskning den dagen det händer!

malin2 sa...

Vilken fin bild på dig!!
Kram!

Sofia sa...

Alla: :)