måndag 11 maj 2009

Klickade

Nej, det där med armbanden från Tiffanys var såklart bara önsketänkande. Men idag har jag klickat hem några ansiktskrämer från Dermalogica, och nu är tanken att dessa ska hinna fram till min kompis som bor i Washington DC innan fredag som är mannens sista dag där. Japp, han ska på jobbresa till civilisationen, och jag får inte följa med. 

My sambo went to DC and all I got was some face scrub. Typ. 
Kanske ska passa på att göra lite reklam för Dermalogica när jag ändå håller på. För ett tag sedan beställde jag ett kit därifrån med rengöring, toner, scrub, ansiktskräm och läppkräm, och då blev det resultat kan jag lova. Plogfårorna till veck som jag haft i pannan i några år ser nu mest ut som små vanliga linjer helt enligt min ålder och mitt leverne. Det var inte kul att känna sig som en åttioåring i hyn, och jag erkänner att jag inte trodde att det skulle gå att göra något åt, men det är faktiskt flera som undrat vad som hänt med min hy de senaste månaderna. Så Dermalogica rekommenderar jag varmt, giftfritt och bra. 

2 kommentarer:

Anna sa...

men det finns ju tusen variantr av deras produkter! får kanske gå in hos en försäljare och få hjälp för det är dags att köpa nya krämer här hemma. anna uk

Sofia sa...

Anna: Det är därför det är så bra med deras travel kit. Jag köpte ett sådant och märkte då vad som var bra för mig och inte. Speciellt bra var dte att köra allt Dermalogica, vilket jag inte gjort innan. Grymt bra resultat, jag som inte ens tror på krämer.