torsdag 5 februari 2009

Snabbtänkt

Våran mellanbror är en väldigt speciell kille. Utöver att vara ett charmtroll som lyckas få vem som helst på fall, så har han också visat sig vara en snabbtänkt rackare. Jag ger er ett exempel:

Toaletten på en stor skola. Går in där ensam. Där inne är ett gäng med stora killar, runt 10-12 år gamla, som börjar retas och bete sig dumt. Vad gör våran femåring?

"Det är ingen fara mamma, jag svarade bara: Ah! jag känner igen er. Ni går också på dagis här, i klassen under mig, eller hur?!"



4 kommentarer:

Cissi sa...

*asg* vilken kille!!!

Solrosfrö sa...

Stark kille. Jag tror de klarar sig bra di där mellanbarnen ;)

Sofia sa...

Malin2: :)
Cissi: Visst var det bra sagt!
Fröet: Ja, det känns redan att man nog kan vara rätt lugn att han klarar sig i alla väder

Maria sa...

Vilken sköning!