tisdag 3 mars 2009

Vad är väl en bal på slottet

jämfört med en coctail på en takterrass med President Lugo och OAS generalsekreterare och en massa annat folk? Det får vi inte veta eftersom jag aldrig blir bjuden på någon bal på något slott, men ikväll ska jag i alla fall vara värdinna för ovan nänmda tillställning. Det innebär bara att jag ska stå bredvid min man och se representativ ut, jag behöver inte göra något mer. Men det kan vara nog så jobbigt. Jag har fixat tånaglar och fingernaglar på salong och nu får jag väl masa mig iväg och lägga håret. Vad jag ska ha på mig? Inte en susning. Såhär ser jag ut innan: 

Update: Mitt i det hela. Hårfrisörskan blev helt ifrån sig när hon hörde att jag skulle hem och duscha. Så jag fick med mig håret i rullar som nu ska släppas ut. Ska bli spännande. Alvar tyckte att det såg roligt ut, men Camilo och Nils tycker att jag är jättefiiiin och ska gå såhär.

2 kommentarer:

malin2 sa...

Jag tycker du är fin med håret som det är! Punkt!

Solrosfrö sa...

Får vi se resultatet? ;) Spännande kväll, lycka till!