torsdag 29 januari 2009

En gång i min ungdom...

Mamma du ser ut som en ungdom! sa Nils idag när jag gjort mig klar att gå. Jag frågade om det var bra eller dåligt i hans värld, och det var bara bra sa han. Så jag antar att jag får ta det som en komplimang. Dock hade Camilo innan berömt (?!) mina långa bröst när jag kom ut ur duschen, så det är väl +-0 då. Kanske får lägga upp en bild på dagens outfit senare. Den ungdomliga då, inte den "långa".
Update:
Dagens: Linne Zara, luvtröja GAP, jeans GAP, skor Chipie, långa bröst.

Update 2:
Dagens fråga: Hur f*n gör de, modebloggarna?

3 kommentarer:

Larssons sa...

Ahh vad du ar harlig! Min F fragade igar varfor jag hade tva bullar ovanfor magen. Tar det som en komplimang att han inte sa limpor...

Frk M sa...

Hahah, jag skrattar så jag gråter, det är väl superschysst med långa bröst, ta det som en komplimang!

malin2 sa...

Fnissar!