söndag 28 juni 2009

Värmeslag och sommarlov

Känner att jag har ett kluvet förhållande till bloggen. Samtidigt som jag har mer tid än någonsin att skriva, och mer att berätta än på länge, så har jag en uppkoppling som är ännu segare än den i Paraguay. Det tar minst 10 minuter att ladda upp en bild, och det är ju lite bilderna som är grejen. För mig i alla fall. Men om det är någon som står ut med färre bilder så kan denne någon kika in med jämna mellanrum. För lite uppdateringar ska jag väl lyckas klämma ur mig. 

3 kommentarer:

malin2 sa...

Klart jag tittar in. De gånger jag har internet när jag är på biblioteket.

Sofia sa...

malin2: dig kan man alltid lita på!

Moonbeam sa...

Jag tittar in jämt men först nu idag fick jag ett gäng uppdateringar! Ni verkar ha det allra bäst där i Glava. Själv sitter jag och jobbar natt två av fyra. Ingen semester i sikte, peruresan tog alla mina semesterdagar :(
Stor och varm och svettig kram från mig!
/Christine