torsdag 18 juni 2009

Bröllopet ja


Oj oj oj. Jag har behövt samla mig några dagar för att kunna smälta och rapportera. Det var ett helt sagolikt bröllop, och jag tror jag låter bilderna tala. Detta ni ser ovan var temat för alla tryck, dvs inbjudan, program, middagshäfte etc. 

Hur många foton har du på dig och din man/fru/sambo/vän? Själv skulle jag inte kunna få ihop ett liknande collage ens om jag använde mig av alla relationer jag haft under hela mitt liv. Verkligen en tankeställare. Man bör fota sig mer och oftare tillsammans.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag hann tänka samma sak innan jag läste din text;)

Maria sa...

Björn och ja var i London för ett år sedan och alla kort är typ sådana...vi hade ingen som tog på oss utan det blev egna, alldeles för nära, bilder; Björn och Maria här och där. Ganska kul i efterhand..

Sofia sa...

Dosiss: Har ni fotat er nu, du och mannen? ;)
Maria: De bästa bilderna eller hur. Jättekul.