måndag 15 juni 2009

Stockholm-Arvika

Bokade det sena tåget för att få åka x2000. Då har SJ brist på vagnar och sätter in ett lok som de lånat från Järnvägsmuseet i Gävle. På det museet jobbar en vacker och underbar flicka som heter Ida. Hon sa i lördags ett högt och tydligt västerbottskt JA till min fina barndomsvän Tomas. Känns lite märkligt att redan den 13/6 ha upplevt sommarens absoluta höjdpunkt, men jag är helt säker på att så är fallet. Vilket otroligt bröllop! Vilken grym fest! Vilka härliga människor! Så snygga alla var. Och så kul vi hade. Och som vi dansade! 

Som bekant är jag lite hudlös just nu, och det var så mycket positiva känslor på en och samma gång att jag nästan har svårt att hantera det. Känner mig mer levande än på mycket länge. 

Bildbevis kommer självklart så fort jag laddat ner de tusen bilderna jag tog.

2 kommentarer:

TinTin sa...

du är så himla bäst i hela världen, gumman!

Sofia sa...

TT: Kram!