tisdag 2 juni 2009

Firade idag

Lagade min sista tand. Japp, det är sant. Klart! Ska såklart tillbaka imorgon men bara för att putsa och städa. Nu LOVAR jag att använda tandtråd och göra återbesök varje kvartal, och ja ni får gärna påminna mig. Firade med att stänga in mig i tvåochenhalv timme på en frisersalong. Svarade inte i mobilen. Slappnade väl inte av helt, men lite.  Och fick lila tånaglar.

Onsdag betyder sista dagen här.

På schemat står bara:
*kaka till fröken (den är redan bakad, kardemummakaka)
*massage
*tandläkaren för sistasistasista gången
*sömmerskan
*dagis
*lunch
*terapi
*nutritionist
*barnläkaren med alla tre för en sista koll
*konstutställning på skolan
*packa klart...

Något säger mig att tiden kommer gå väldigt fort fram tills jag sitter på det där flygplanet.

Inga kommentarer: